Voor iedereen wat

Bij de kassa van Museumpark Orientalis, in het hoofdgebouw, hebben we een museumwinkel waar voor iedereen wat wils te vinden is. Van huisgeperste appelsap tot bij het museumpark passende (kinder)boeken. Bekijk na een rondtocht door Orientalis eens het aanbod.

Sap, cider en thee

In het museumpark worden bij Malus Saplokaal appels omgetoverd tot heerlijke sappen en ciders. Deze zijn zowel bij Malus in de Romeinse Straat te koop, als in de museumwinkel.

We verkopen ook verschillende smaken thee, waarvan de blaadjes afkomstig zijn uit ons eigen voedselbos.

Boeken

In de museumwinkel verkopen we verschillende boeken over het museumpark zelf, en rondom geschiedkundige en levensbeschouwelijke thema’s die bij een rondgang door het museumpark aangeraakt worden.

Zowel voor jong als oud hebben we een select aanbod aan actuele titels.

Ansichtkaarten

We hebben verschillende series ansichtkaarten in de museumwinkel te koop. Er zijn series met een kerstthema en andere hebben meer sfeervolle landschappelijke foto’s.

Neem een kijkje in de museumwinkel en neem een stukje Orientalis mee naar huis!